Uppe med tuppen..

Ja idag var jag nästan uppe vid samma tid jag gick och la mig häromdagen.. Eller nja inte riktigt så tidigt men vid 8 var jag uppe.. :) Kan ju kanske beror på att jag somna redan vid 20.30 på soffan igår.. *thihi* Udden var jätte gullig och väckte mig flera gånger och frågade om jag inte skulle gå in och lägga mig i sängen istället, men jag tycker nästan att soffan är skönare att sova på än i sängen. Speciellt nu när vi fått tillbaka kuddarna i soffan.. :)

Och kl. 11 var vi på soc.. Det gick faktiskt bättre än jag trodde.. Hon var ju lite vettig faktiskt.. Hans P. var sjuk så vi träffade bara Anna-Lena som jag nu inte borde glömma att hon heter då hon sa sitt eget namn minst 3ggr iaf.. ;P *thihi* Hon sa iaf att vi ska vänta med Samrek, dvs arbetsträning, tills att Elliott har en barnomsorgsplats. Vilket jag tycker låter jätte bra för annars blir det ju, som även hon fattade, helt knas iom att jag börjar arbetsträna i december och sen kanske han inte får dagisplats förrens i feb-mars, ja då blir det uppehåll och sedan omstart.. Aktiviteten än så länge blir att ta sig ner på onsdagar mellan 9.00-12.00 på Kryp-klubben.. Och det lär ju bara vara kul för Elliott så det är ju inget negativt.. :)

Sen så lyckats vi få henne att fatta att vi inte är sambos och kommer nog inte bli på ett bra tag.. Men hon sa hela tiden att "om förutsättningen ändras så hör av er så stoppar vi barnomsorgen".. Dom kan ju hoppas.. Jag sa att jag kommer nog inte flytta förrens jag kan arbeta och försörja mig själv.. Förhoppningsvis så fattar hon.. ;) Men man vet aldrig med soc.. *haha* :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback