Massa kommentarer..

Nu när jag gick in för att se vad mamma hade skrivit för kommentar om Schimpans inlägget så hade jag fått massa kommentarer!! :D Eller ja 12 var det iaf.. *thihi*

Tänk att nått så litet kan få en att bli så glad.. :D Nästan så att man vill springa och börja juldekorera men bara nästan.. Kommer jag upp i 20 kommentarer på en dag så tar jag väl fram en tomte och sätter ovanför tv:n men så mkt mer än det tror jag inte att det blir.. Hade velat ha en julstjärna i fönstret men nu känns det så meningslöst, allt pynt ska ju ändå snart bort igen.. Bättre att samla på krafterna och satsa stort nästa år istället.. :)

Då blir det liv i luckan.. *thihi* Då kan Elliott hjälpa till oxå och då kommer jag förhoppningsvis inte ha en halft galen rottis valp som springer och tuggar på allt.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback