Jobbigt..

Jag har inte somnat ännu.. TUR att Udden är här så att han kan ta Elliott.. Har tvätt tid ikväll oxå, den ska jag försöka ta iaf men jag lär vara sega.. Får ju inte sova för länge och samtidigt inte för kort tid heller.. :/ Jobbigt Jobbigt..

Soc mötet på tisdag som spökar lite.. Ja kanske.. Eller ja inte så lite heller.. Ont i magen.. Fy alldeles för många tankar och saker att vara orolig över.. Och säkert inte i onödan som det kan vara när det gäller andra saker.. Just soc har ju lite makt så att säga.. Om jag inte får beviljat bidrag då får jag inga pengar och då hamnar jag på gatan.. Massa kul.. Elliott får väl flytta hem till mamma, där har hon sitt fosterbarn.. ;P Nää min lilla älskling!! Ska pussa på honom extra mkt idag.. Han är såå söt.. :) Är så kär i honom.. *thihi*

Så nu vart jag lite lugnare och varmare i magen när jag börja tänka på honom.. Får hoppas jag kan sova nu bara.. Elliott gick och la sig rätt sent så han kommer nog inte gå upp förrens 10.. Förhoppningsvis.. ;P

image216
Elliott ska hånglas med alla hamstrarna.. :) Han är kär i dom hela bunten! :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Kulit att hon har sett att man har blivit en bättre människa.. för jag antar att det var det hon tyckte.. prata ju en del med henne.. hon sa inte ordagrant att jag blivit bättre.. men jag antar det.. vet ju själv hur jag var förr.. :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback