Hottis Rottis!

Imorgon bär det av mot Norrland! :) Jag, mamma, Felicia och Kim ska upp till Sundsvall, tror jag det var, för att hämta hem en liten Rottis valp.. :) Eller ja liten lär den ju inte vara.. *thihi* Det ska bli såå kul! *thihi* :D

Sen så ska jag bli dagmamma till den där lilla pluttan.. Jag kommer att lära henne så många dumheter.. *mouhahaha* ;P Då blir Kim glad, han som ska gå lydnad och grejjer med lillstrumpan.. (ja jag e ju inte redan kär ;P)

Jaja man kanske ska gå å lägga sig, ska upp om 6½ timme och åka om 7 timmar.. Det tar ju ändå 5 timmar upp och sedan yttligare 5 timmar ner igen, och det är väl utan pauser inräknat tror jag.. :S Fast om jag känner mig själv rätt så kommer jag väl att sova lite i bilen.. *thihi* :)

Natti Natt..

Kommentarer
Postat av: Lullan

kör lungt upp o hem :D dyrbar last =)
hälsa o gratta kim så mkt o gosa bebbe från mej oxå ;) *smile*

2007-12-13 @ 18:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback