Halvnaken..

Elliott verkar tycka bäst om mig när jag går utan tröja.. Tack vare honom har jag nämligen behövt byta tröja två gånger idag.. Först var det kräka och sen så trevligt att blöjan inte höll för allt "gött" han hade att komma med.. *haha* Usch Usch Usch.. Känns ju så trevligt att byta bajs(diarré)blöja när man själv mår lite halv illa.. Men man har ju tyvärr inte så mkt val.. :/ Udden har tröttnat då han fick byta gårdagens alla blöjor och dom var tydligen lika trevliga dom..

Verkar inte riktigt som att Elliott helt blir bra i magen.. Fast kräkandet håller sig borta så länge han inte får välling.. :S Jag som trodde att välling skulle vara bättre än typ pytt i panna men icke sa nicke.. Så fort Elliott får i sin lite välling så kräks han.. Och det är just bara vällingen som kommer upp.. :/ Konstigt konstigt..

Han har ätit just den vällingen i flera månader så det kan ju inte vara att han just för 3 dagar sedan bara bestämde sig för att inte tåla den längre... Mest troligt är att det är nått fel på just den påsen vi har just nu.. Men det känns ju lite läskigt.. Vad skulle det vara för fel?! Funderar på att skicka tillbaka den och se om man kan få nått klartecken från dom.. Fast jag tror att Udden redan slängt den.. :/ Ska höra med honom..

Vi har iaf idag varit och köpt 6mån Majsvälling till honom istället.. Hoppas att han får behålla den.. :) Han får ju behålla all övrig mat han äter men inte just vällingen.. Och han har ätit mjölkprodukter, bla risgrynsgröt, som han har fått behålla så det kan ju inte vara nått sånt heller.. :/

Ja trevligt är det ju iaf INTE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback