GRATTIS ELLIOTT 1ÅR!! :D

Ja nu e min lilla skit 1 år.. :D Jag har köpt hem lite bullar, så Ellis ska faktiskt få sig en bit bulle idag, det är ju trots allt hans födelsedag.. :) Så lite gott måste man ju få! :D

Vi var bort till Glada Grodan här i knivsta, det är en leksaksaffär, och där hittade jag den perfekta presenten.. ;P Lr ja jag hittade flera "perfekta" presenter men tyvärr föll inte alla i våran prisklass, men en rolig sak vart det iaf.. :D
Ellis har fått den och han tycker den e JÄTTE rolig!! :D Även Udden verkar tycka den e lite rolig.. ;P Han är föresten lite sjuk idag, mer än vanligt.. :P

Nää nu ska jag återgå till maten.. :) Ris, kyckling och sås blir det idag för att det tycker Ellis om!! :D



GRATTIS säger vi även till lilla söttösen; AMAYA!! Som är född samma dag som Elliott fast närmare kl8-9 på morgonen istället för kl 13.58 som Elliottan.. ;P

Kommentarer
Postat av: Ingrid o Erik

GRATTIS, GRATTIS Elliott på din 1-årsdag! Vi ska fira din BB-kompis och tillika mitt barnbarn till helgen. Har läst att din mamma planerar något liknande för dig!

Kram till er båda

2007-12-04 @ 20:35:44
Postat av: Johan

Amaya säger tack och önskar Elliott ett stort grattis (i efterskott) också!

Postat av: Linda

Grattis till Elliott som har fyllt gammal gubbe :P

2007-12-05 @ 14:25:50
URL: http://allaboutlinda.blogg.se
Postat av: Anonym

http://www.coolstuff.se/p794/USBHumpingDog.html
Julklapp till udden?

2007-12-07 @ 16:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback