Gammalt inlägg..

Försökte skriva ett inlägg vid 13.25 men det gick inte att publicera så här kommer det igen, några timmar för sent.. Tack blogg.se *suckar*

Ja jag har fortfarande inte kommit i sängs... Har precis spritat hela toan.. Kände att det kunde behövas efter de senaste dagarnas bravader.. *haha* Plus att Udden hade precis suttit där så jag ville att den skulle vara "ny" och fräsch innan jag satte mig.. Men jag fick passa barnet istället så jag har fortfarande inte fått gå på toa än.. Men det är ingen panik ännu, jag brukar kunna hålla mig.. ;P I värsta fall blir det lite kiss på golvet men det är ju ingeting i jämnförelse med det Elliott lagt både på golv och säng de senaste dagarna.. *haha* Nää usch nu blir jag så där äcklig igen..


Hoppas bara att Udden kommer in med hundarna snart så att jag kan få gå på toa och sen sova.. Han verkar inte fatta att jag behöver sova.. Jag börjar f*n kolla i kors snart så himla trött som jag e.. *suckar* Men han e sego som vanligt..


Yes nu kom dom.. Natti natt!!


Och Udden säger att Oliver har sprut bajs så det blir inge sova för mig utan bada hund.. *suckar* Tar det aldrig slut?! :( Snart kommer jag att börja gråta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback