Fy fasen vad mkt kläder..

Ja usch fy och bläää.. Har börjat gå igenom alla kassar med kläder som vi haft i lägenheten och fy vad mkt skit!! Tror jag räknade till 88 st plagg med endast kläder i storlek 62/68 och då har jag inte ens gått igenom allt än..
Behöver nån verkligen så mkt kläder?! Det värsta är att jag har typ en svart soppsäck FULL med kläder i förrådet oxå och sedan även några småkassar, typ en sådär 3-5st lr nått.. Säkert fler.. *thihi*
Nej fy satan i gatan säger jag bara.. Men det i förrådet får jag gå igenom en annan dag. Nu gäller endast genom gång av det som är i lägenheten.. ;P Sådär dagen innan kalaset.. :P Segobertar, men både jag och Udden jobbar bäst under press då man verkligen MÅSTE göra det, annars så kan det lika gärna vänta.. *thihi* ;P

Blir inte så mkt uppdatering av bloggen just nu då vi har fullt upp.. :) Men det kommer när jag får tid och ork..

Nu ska jag pussla vidare med kläderna.. Helvetes göra.. :P

Kommentarer
Postat av: Maria Malmgren

sälj kläderna på tradera...och tjäna en shyst slant.;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback