Dum dum..

Glömde ju berätta att idag har jag fuskat lite.. *thihi* Var på Fäboden och köpte julisar till Oliver och Daisy och idag när Daisy kom förbi så fick Ollan och Dojjan sina julisar.. Jag kunde inte hålla mig.. *thihi* ;P Dom skulle ändå inte ha fått ha med sig dom på julafton så då kunde dom lika gärna få dom idag.. :)

Dojjan (Daisys ack så fina nya smeknamn *haha*) tyckte massa om en av sakerna.. :D Jag köpte små pressade ben, fyllda märgben och några viltben.. Viltbenen var dom som Daisy tyckte var mega smaskens!! :D
Märgbenen får vänta tills på måndag däremot.. *thihi* Man kan ju inte få allt gott på en gång.. ;P Nått får ju vänta..

Men det är inte endast med deras julisar jag fuskat utan idag berättade jag för Udden vad han ska få för nått i julklapp.. *thihi* Fick nämligen reda på idag att det kommer inte att komma hit förrens den 27:de så då tyckte jag att det var lika bra att berätta.. Det är nämligen inte helt som han önskade sig.. Han önskade sig ett spel från 1995(!) som igentligen är till ps1 men jag hittade det på PC och råkade köpa det.. Det var iof nästan det enda exemplaret av det spelet som jag hittade.. :/ Hittade iof ETT exemplar av exakt det han ville ha, dvs Broken Sword; Shadow of Templars till PS (ettan) på Tradera för typ 450kr!!! Och det är lite mer än vad jag har råd att lägga på ett värdelöst spel från 1800-hundratalet.. *haha* Så jag hittade det här till datorn för 50 spänn inkl frakt istället.. Och det gick lika bra det sa Udden.. Så då blir jag glad! :D Får bara hoppas att det är helt felfritt nu oxå.. :) Annars blir Uddis ledsen.. :(

Fan (inte svära) mår jag bra!! Tokigt Tokigt.. Tror jag vet varför oxå, men det är en hemlis.. *mouhahaha* Nää då, ingen anledning.. Mer än att jag känner mig lite duktig idag.. :) Jag har varit duktig och satt upp lite ljus i fönstret.. :) Massa mys.. Älskar min nya stjärna!! *thihi* :D

Får se om det kommer lite värdelösa bilder sen.. :) Nu ska jag gå och leka med Uddens videokamera.. Dv kamera lr vad han nu säger att det är.. Tydligen står det för Digital Videokamera.. Smartskaft på mig som inte fattar det.. *haha* Vissa saker är för självklara att man överanalyserar och tror att det ska vara mera avancerat än vad det faktiskt är.. Då klassas man som lite blåst om man inte fattar d själklaraste sakerna när ens hjärna i själva verket är för smart för att ens tänka på en sån låg nivå som svaret finns på.. *haha* Nån som förstod nått av det jag just skrev?! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback