Daisy..

Mamma påminnde mig att jag lovat bild "imorgon" och hon påpeka lite fint att det har varit "imorgon" LÄÄÄÄÄNGE nu.. *thihi* :P Man får inte vara så het på gröten.. ;P Eran imorgon kanske är min övermorgon.. *haha*

Men iaf här kommer bilderna som jag utlovat.. :)

image218
Lillebror med Daisy i famnen för första gången :)

image219
Daisy i bilen hem.. :)


Hon är ju bara för go den lilla tösen.. :) Jätte lugn när hon är borta och åka bil är inga problem.. Vi har varit ute och åkt lite idag oxå och precis när vi kom hem så var det nån duming som smällde ett fyrverkeri en bit bort och hon reagerade inte ens.. :O Tom Oliver är livrädd för sånt, men för henne var det ingen större sak.. Jag vart mäkta förvånad.. *thihi* :)

Tydligen enligt Kim är hon inte lika lugn hemma utan där busar hon runt och fjantar, så det återstår ju att se vad för hyss hon hittar på här sen när hon "bott in sig".. Vi får ju hoppas att hon förstår att här sover man och hemma busar man.. *thihi* ;P

Kommentarer
Postat av: Essan

Ja, hittade en lapp där den stod :p Har ju som sagt aldrig stängt av den förut på hela det året jag haft den hihi.

Daisy är såååå söt.
Theo frågade chans på henne å hon sa jaaaaa!!

Postat av: Lullan

hon e jue för söt d lilla underverket ;) Morris ( rottisen) som bodde här i helgen hade nog blitt kär likaså bosse :) thihi,va kul att du ska passa henne på dagarna! lär bli full rulle :P

2007-12-17 @ 00:35:17
Postat av: therre

Vilken söt vovve :)

2007-12-17 @ 17:26:47
URL: http://www.therre.se
Postat av: antonia

söåååå söt vovve!

2007-12-18 @ 12:31:16
URL: http://xpresscoco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback