Orkeslös..

Det är bestämt att jag ska få besök idag.. Sussie och Essan ska komma.. Borde städa; badrummet, vardagsrummet, dammsuga och diska lite men jag orkar verkligen inte.. :S

Elliott har precis gått och lagt sig, själv sitter jag och kollar på Oprah.. Det handlar om bedrägeri, mkt intressant.. Vill se det här sen ska jag se om jag orkar ta itu med livet sen..

Elliott har varit så himla jobbig och krävande den sista veckan.. Först hade han ju feber, fast då var han rätt lugn och okej men efter han var hos sin pappa så har han varit så himla jobbig.. Jag får inte göra nånting.. Och han har inte velat gå och lägga sig på nätterna.. Igår tror jag han gick o la sig vid halv 3 eller nått.. Inge kul!!

Men nu ringde mamma måste hjälpa henne med en sak.. Hej svej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback