Hmm..

Sitter här och kan inte gå å lägga mig för det känns som att jag har glömt nått.. Kommer verkligen inte på vad det kan vara.. Jätte jobbigt.. Men får väl ta och gå å lägga mig iaf..

Imorgon, nää idag blir det ju ;) ska jag o Elliott åka till Hässelby och lämna kanin, hämta mjölkersättning till kaninungarna och träffa Essan lite.. :) Ska ta 10.53 tåget härifrån så jag kanske borde gå å lägga mig om jag ska orka upp och göra lite saker innan oxå.. :/ Kanske ta med mig lite gröt oxå lr nått.. Ja d får jag se imorgon.. Måste ju kunna bära allt.. Bäst skulle ju vara om man typ kunde ta kaninen i koppel eller nått.. Då har man ju inte en stor transportbur att ta hand om sen.. :S Well well vi får se hur det blir.. :)

Natti natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback