Tjejsnack..

Jag har blivit medlem i något som heter Tjejsnack. Vilket innebär att varje vecka kommer jag att besvara några frågor här på bloggen.. Jätte trevligt tycker jag att det ska bli.. :)
Så nu börjar vi..


Tjejsnack v. 18

                       

Frågorna



·Pratar du något språk utöver svenska?

Engelska och löjligt lite franska..
·Vilka språk har du studerat?
Lite engelska och väldigt lite franska i skolan..
·Har du någon gång läst en hel bok som inte varit på svenska?
Kommer inte ihåg om jag läst en hel bok, men jag har börjat på en lr två böcker på engelska.. :)
·Tycker du att det är viktigt att kunna andra språk?
Ja det tycker jag.. Engelska är nått jag tycker att alla borde kunna behärska..
·Vilket språk önskar du att du kunde?
Jag skulle vilja kunna d flesta språk; Italienska, Spanska, Franska, Tyska, Turkiska m.fl.




Ja o det var allt för den här gången.. *thihi* :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback