Yes! Finders keepers!

Haha! Typ som om jag skulle ge bort hyresavin nu när jag hittat den?! Haha! Dum rubrik! ;P

Ja jag hittade den! Och självklart låg den på det stället jag redan letat på säkert 2-3 gånger MINST! Jag trodde inte att den låg bland dom papprena men tydligen så gjorde den det!

Skönt att den är hittat nu i alla fall! Och även inlagd! Den tillsammans med en del andra räkningar! Skönt skönt skönt! Blir så nojig då dom numera har noll tolerans på försenade hyror! Så det gäller att vara duktig! ;) Och jag gör mitt bästa! ;)

Nej nu ska jag ta mig en kopp thé eller nått känner mig lite hungrig.. Lovar att det är all den här extra motionen jag fått genom att leta hyresavi! Thihi! ;P

Men fick en paus när jag var tvungen att trösta Elliott som drömde en mardröm! Min älskade lilla prins! Han ligger nu i min säng brevid William, så det finns ingen plats kvar till mig. :P Han har även ficklampan på iphonen på! Så hoppas att han kan somna om snart, han behöver sin sömn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback