Rikspresentkort beställt!

Nu har jag precis skickat iväg en beställning på ett presentkort à 250kr på pointshop.se
Det är rätt lätt att samla ihop poäng där. Det här är mitt andra presentkort à 250kr som jag beställer därifrån, har tidigare även beställt hem ett presentkort på H&M à 100kr.
På pointshop kan man även blogga ihop sina poäng, med hjälp av bloggningen kan man fixa ihop poängen riktigt snabbt. Men även utan bloggningen går det relativt snabbt om man är med i vissa tävlingar nån gång ibland. Man kan även göra så kallad procentshopping, dvs när du ska handla på tex Nelly.com så istället för att gå direkt in på nelly.com så går du istället först in på pointshop.se för att sedan klicka på deras länk till Nelly.com och då som tack få en viss procent tillbaka i poäng. På så vis kan man väldigt lätt komma upp i poäng. :)

Det finns många olika och roliga saker man kan byta ut sina poäng till. Själv gillar jag rikspresentkorten. ;)




PointShop.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback