Kollar på idol..

Ja jag tänker inte sitta och ursäkta mig för att jag inte har bloggat på ett tag för då lär vi inte ha annat än ursäkter i bloggen! ;P haha! Här går det upp och ner men jag hoppas att nu när den nya EFTERLÄNGTADE blogg.se appen har kommit så ska det banne mig bli fart på tanten! Haha! ;D Är ju oftast så att när jag har inspiration för ett inlägg så är det "on the go" helt enkelt och när jag väl kommit till datorn så har all info försvunnit från huvudet! Sjukt bråkigt!

Men vidare till idol då! Fick rysningar nu när Amanda sjöng! Fattar inte vad Pelle snacka om! Håller helt enkelt inte med! Men sen så har jag inte följt idol speciellt mycket heller så jag kanske inte har lika mycket att säga till om heller men jag gillade dagens framförande! Jag tyckte det passade henne och hon tog verkligen för sig på scenen! God job!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback