Time for bed

Sitter och funderar på om jag ska gå och lägga mig. Har planerat stort för imorgon! Hoppas bara att jag orkar uppfylla det också. Känner mig lite mör i kroppen efter jobbet idag och alla balar jag burit plus att innan dess så fick jag bära två rotfrukts hinkar, en hem till mig och en till mammas bil. Gick med sne rygg och fick riktigt ont i ryggen! Inte bra! Men men.

Mina planer för morgondagen är att jag, William och Elliott ska gå på UnderbaraBARN mässan i Älvsjö! Finns massa roligt för Elliott och William att göra och jag och barnen får åka bort och göra nått tillsammans. Är inte ofta vi gör det. Synd bara att man inte har några pengar, lär nog finnas både det ena och det andra som jag vill köpa. ;) Men men man kan inte få allt här i världen. :P

Men om jag ska orka åka iväg dit kommunalt imorgon så lär jag ju gå och lägga mig nu annars lär jag alrig orka! :)

God natt! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback