Varvar ner..

Sitter här och varvar ner efter en lång men trevlig dag. :)

Dagen började med att väckarklockan ringde kl 7 imorse! Då var det bara att gå upp och väcka barnen och klä på sig för vid 7.45 skulle vi vara klara och hämta upp Malin. Mamma hade nämligen lovat Malin att köra henne till Vreten och då medans hon ändå var i krokarna skulle hon passa på att luncha med mormor och då kunde jag ju inte annat än att följa med så jag packade ner både ungar och hundar och var faktiskt i tid idag! ;) Duktig idiot äta mask! ;P

Så förmiddagen spenderades i sumpan tillsammans med mamma, mormor och kusin Christine. Vi lunchade på Rosina och vi hade båda hundarna med på uteserveringen. Malte var faktiskt duktigare än vad jag hade förväntat mig! Han la sig ner och somnade, precis som han ska! Det var nästan Molly som var värst, och då var hon inte ens jobbig! ;)

William skötte sig också! Han somna så jag fick faktiskt äta i lugn och ro. ;) Elliott var sitt vanliga jag och hade lite för mycket spring i benen men det var ju inget ovanligt så allt var som det ska med andra ord! :P Haha!

Eftermiddagen spenderades däremot hemma med både mina och andras barn! Det vill säga Jesper och Adia kom över! ;) Elliott vill så gärna leka med Jesper och just nu leker dom hur bra som helst så varför inte låta dom leka? Jag har inget emot att ha Jesper här några timmar och idag följde även Adia med vilket alltid är ett plus! Hon är helt underbar den lilla tösen och hon tar så bra hand om William utan att man behöver be henne! Haha! ;P

Så tack vare Adia har jag lyckats gå igenom en hel del med kläder idag! Men trots det så syns det inte att några kläder är borttagna! Haha! Vi kanske har lite för mycket kläder! ;P Fast bättre för mycket än inget alls!

Nu ska jag gå och slänga lite skräp och sen är det sängdax! :)

Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback