Tröttare än tröttast..

Cirka fyra timmar tror jag vi var ute allt som allt. Och jag lovar att vi var nog ute under dagens hetaste timmar! Fy sjutton vad varmt det var! Men vi lyckades rasta tre hundar i alla fall. Men nån miss i planeringen borde det väl ha blivit när Daisy fick mer motion än båda mina hundar?!

Men jag behövde Daisy för att visa mig vart "Pepparn" ligger. Jag kan ärligen säga att hade det inte varit för Daisy så hade jag ALDRIG hittat dit! Vi kom till en liten grusväg som gick in rakt mellan två hus och vägen ledde även till ett hus längre ner så jag var lite rädd för att vi kanske gick in på privat väg men det stod på skylten att det var tillåtet att gå där och Daisy drog verkligen ner mot vägen så jag tänkte att det borde ju inte vara fel. Hon drog inte på hela vägen förutom just ner på den vägen så hon visade rätt tydligt att det var dit vi skulle gå! ;)

Efter att ha gått en stund vart jag däremot tveksam och tvekade lite på Daisy så jag var tvungen att ringa Kim och fråga. :P Men han sa att vi var på helt rätt väg! Han sa även att Daisy brukar vilja gå på den vägen för den var jätte sval och skön så när det är varmt ute så älskar hon att gå där. Sen att den leder bort till en annan sak som hon älskar är nog inget minus. ;P



Daisy hittade en liten pinne i vattnet! Jag vart lite chockad när hon drog upp pinnen då det faktiskt fanns en fortsättning på den där jag trodde den var slut! Haha! :P Därav det fjantiga fnisset genom typ hela filmen! Haha! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback