God morgon!

Här segar vi oss igenom ännu en morgon.
Sitter just nu och dricker lite kaffe medans William sitter och smälter gröten. Elliott har varit duktig och packat sin väska med övernattningskläder då han ska få sova över hos sin mormor och morfar. Jag och William ska också sova över är det tänkt för jag är bortlovad ikväll så Lasse ska få äran att passa både Elliott och William. Och i och med att det nog kommer att bli rätt sent så är det bättre att Lasse lägger Elliott än att han ska sitta uppe och vänta på oss.

Vad ska vi göra då?! Jo jag, mamma, Kim, Jeanette, Börje, Sara och Christian ska in till Hovet och kolla på Ceasar Millan "The dog whisperer"! Det ska bli sååå kul och spännande!! Jag ser verkligen fram emot det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback