Nähäpp..

Jag kan inte somna.. Är hur trött som helst men kan inte somna. Är nästan som att det är en liten bit av mig som inte vill somna. Varför vet jag dock inte. Snart är det väl ingen dax att ens försöka heller då E och W snart kommer att vakna. Har jag tur så sover dom däremot lite längre idag då dom gick och la sig alldeles för sent! Men det var det helt klart värt! ;) Thihi! Vi har nämligen varit i Sthlm idag! En riktigt trevlig dag som tyvärr gick alldeles för fort! Kanske därför jag inte kan somna? För att jag tycker att dagen gick för fort?

Jaja vad det än är för orsak så tycker jag att den kan få släppa nu så att jag kan hinna få liite sömn innan killarna vaknar!

Håll tummarna för mig och min sömn! ;P Thihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback