Illa till mods..

Sitter och kollar på firandet av kronprinsessan Victoria på ettan och jag måste säga att jag blir lite illa till mods av programledaren.. Jag sitter typ bara och väntar på att han ska göra nått misstag och säga nått dumt. Han känns absolut inte som rätt man för jobbet! Hur har han ens fått det där jobbet?!

Nej hit med nån annan! Martin Stenmarck till exempel! Han hade passat super bra! ;) Me like him! ;D

Verkar inte heller direkt som att Kungen hänger med i programledarens skämt. Eller är det bara jag som tycker allt detta? Nån som är av annan åsikt?

Men trots allt detta måste vi väl hurra för kronprinsessan som idag fyller 34år! Hon är lika gammal som min storasyster! :P

HIPP HIPP HURRA FÖR KRONPRISESSAN IDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback