Suprise!

Nej men kolla det funkar! Ska jag vara glad nu?! Ahh! Jag blir galen!

Ska göra mig iordning och klä på William för snart kommer mamma och vi ska dra ut till hästarna. Ska hjälpa henne att kratsa lite hovar och sånt. Ska se om jag kan klämma in en liten skogspromenad med Mollan också. Får se vad jag hinner, mamma är sjuk så jag ska försöka att inte ta allt för mycket tid på mig. Hon ska ju jobba inatt också så hon behöver ju sin sömn.

Men en positiv sak över att internet inte har funkat idag är att då har jag tagit mig tid och bygga ihop bokhyllan som mamma kom med i tisdags. ;P


Ursäkta klädhögen men jag håller på och sorterar ut Elliott och Williams gamla kläder. Hade inte tänkt lägga upp den här bilden utan bara skicka den till Udden för att visa hur duktig jag var. ;P Thihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback