Somnade en stund..

Vid halv åtta så ville William vila lite, vilket han typ alltid gör vid den tiden. Nån kvart, halvtimme brukar han sova för att sedan hålla igång till 21-22. Så jag tänkte att då kan jag passa på att ta en liten powernap! Men tror ni han vakna efter 30min då? Nej då, han har fortfarande inte vaknat! Han verkar ha somnat för natten. Eller så ska han gå upp och ha rajtans när jag vill gå och lägga mig. :P

Jag som hade tänkt gå till Ica och handla en sak som jag glömde förra gången jag var där idag.. Men icke då! Dom har ju stängt nu!

Hade det inte varit för att jag har huvudvärk så hade jag nog legat kvar i sängen.. Eller nej det hade jag inte, Big Brother börjar ju snart! Haha! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback