Kilar vidare..

Mamma ringde precis och påminnde om att Jesper fyller ju år idag så hon skulle dra in till Knivsta och köpa tårta och lite sånt så då passar jag och barnen på att sno lite skjuts ut så att Elliott får leka och gratta Jesper idag. :)

Bara ett problem.. Vi har glömt att köpa present! :P Fast jag har ju lite saker som ligger och skräpar här hemma. ;P Tex ett nintendo ds spel som jag köpte till mig själv som jag sen kom på att jag inte ville ha! Man kanske ska vaska den?! ;P Haha! Fan vad jag älskar "vaskaren" på "Ballar av stål" fast det är lite hatkärlek må jag säga. Älskar Messiah Hallberg! Humor på hög nivå!

Nej nu ska jag inte sitta och snacka massa strunt här! Vi måste ju göra oss iordning så att mamma slipper vänta i hundra år som hon brukar behöva. ;P Har ju ett par byxor att leta upp och sen en liten festklädsel till lillkillen!

Ska leta upp kameran också så att den kan få följa med hem till mamma. Ska försöka få till lite nya bilder på Pongo! :) Och kanske nått på Molly också om hon har lust att stå still dvs. :P


Betty Boop aka "Bettan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback