Jävla hamster!

Det är nån av hamstrarna som sitter och biter på sin bur, vilket gör att jag inte kan sova! Jag hatar det där ljudet! Och det är ju inte direkt diskret heller.. :S Hade jag vetat vem det var så hade jag tagit och matat den till katterna! Nej okej det hade jag inte gjort, men jag hade gett den nått att pyssla med som tex en toarulle eller en bit kapok. Fast kapoken hade jag tänkt vänta med tills att det är dags att göra rent åt dom små pysarna.

Fast nu verkar den lilla ha slutat så man kanske ska passa på att gå och lägga sig nu. Ska bara äta några äppelbitar då jag är super hungrig. Och är jag hungrig kan jag inte heller somna..

Vid lägen som denna så hade det varit skönt med en AV knapp! Tänk vad skönt att bara trycka på en knapp så somna man! Det skulle nog underlätta en hel del för en massa personer! Man kanske ska ta patent på den idéen! ;P Haha!

Försöker trycka så att jag ska somna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback