Hemma igen..

Då var man hemma igen. Har hunnit kolla på sista halvtimmen av "Grey's Anatomy" och lagt Elliott. Han fick spela lite på min nya mobil innan han somna. Han har tjatat hela morgonen, men den som tjatar får ingenting så han fick inte spela imorse men nu på eftermiddagen har han varit jätte duktig och inte tjatat nånting, kanske för att han har haft annat för sig. ;P Så nu fick han spela lite. Man får passa på att ge innan dom frågar.

William ligger fortfarand i bilstolen och sover. Velar om jag ska väcka honom eller om jag ska vänta och sedan försöka lägga honom i sängen.. Får se hur jag gör. Oftast brukar han vakna typ i samband med att jag bestämmer mig. :P Haha!

Men nu är det "Big Brother"! ;) Gurkan for president! Haha! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback