Hemma igen..

Är nyligen hemkommen från en liten tur till mamma. Hon ringde nämligen och berätta att dom skulle grilla och Kim skulle komma ut också så då undra hon om Lasse skulle hämta upp mig och William då när dom ändå är inne och hämtar Kim och ja lite grillat tackar man väl inte nej till. ;) Eller mat överhuvudtaget är väl bäst när någon annan lagar den. Haha! ;P

Mamma och Kim tvingade ut mig på en långprommis tillsammans med dom och hundarna också så vi var ute i skogen och gick i 1 timme. Ca 6000 steg tror jag det blev. Har hittat en jätte bra stegräknar app till mobilen som både visar steg, tid, hur långt man gått och hur många kalorier man har bränt. ;P Våran lilla promenad brände ca 220 kcal vilket jag tyckte var dåligt. :P Det är typ samma jag bränner på 5 min på motionscykeln, tror jag. :P

Sen var jag duktig och hade sönder en stol hemma hos mamma.. Det är andra stolen jag har sönder! Förra gången vred jag stolen konstigt när jag satt mig så då braka den och den här gången bråkade hundarna under bordet så jag drog bak stolen för fort så den inte riktigt hängde med utan benet fastna och jag satte mig ner så då sprack den.. Duktigt jobbat. Och tack vare det plus promenaden så har jag nu ont i vänstra benet.. Dumma ben!

Nej nu ska jag fixa iordning lite thé och sätta mig och mysa framför tv:n. Om ca 30min börjar SNL! ;D

Glöm inte att kolla in videorna under med en liten Elliott! Båda filmerna är inspelade i december 2009! Kolla in så liten han är! Och hur gulligt han pratar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback