God morgon!

Fy vad trött jag är. Trött och hungrig! William tyckte att det var dax att gå upp nu tydligen, riktigt dåligt tycker jag då Elliott faktiskt fortfarande ligger och sover! Det är ju annars Elliott som brukar gå upp först och då tvinga upp mig, eller ja jag brukar kunna ligga kvar i sängen och dra mig lite brevid en sovandes William. :)
Det värsta med att William vaknar före Elliott är att William är ju inte tyst när han vaknar utan han snackar en himla massa och har då en tendens att väcka Elliott och Elliott behöver verkligen sin sömn! Han blir inge rolig om han inte får sova ordentligt!

Nej om man kanske ska ta och fixa nån sorts frukost till mig och WillePille och kollar på Vakna med the Voice! :)


Kommentarer
Postat av: Elin Nilsson

Tack tack så mycket :) Hoppas du med får en fin dag och påsk :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback