God dagens..

Jag fick den lilla att somna igår! Duktig jag är! Haha! ;P Han somna och vakna sen för en liten slurk vid 4-tiden och sen vid 7-tiden så ville han gå upp men jag lyckades få honom att somna om igen som tur var! ;) Sen vakna han vid 9.20 och efter det så gick det inte att lura honom att somna om igen så vid 9.40 så gick vi upp.

Elliott stack till sin mormor och morfar igår igen och nattade över så jag och William hade det väldigt lugnt och skönt hela eftermiddagen igår! :) Och även nu på morgonen.

Men nu lagom till att William har gått och lagt sig på sin middagslur så har Elliott kommit hem igen. Hans morfar skulle ut till vårat gamla stall och hage för att mocka upp efter dom stora skithästarna! :P Haha! Så då fick storfisen komma hem igen. Så vi ska snart ta oss lite taco till lunch hade jag tänkt mig. Han var ju inte här igår så han missa tacon igår.

Så nu sitter jag här och funderar på om jag antingen ska värma lite mat eller om jag ska göra lite kaffe.. Det ena behöver ju i och för sig inte utesluta det andra. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback