Dom söker efter mig..

Det flög precis en helikopter rätt så lågt utanför mitt fönster. Jag tror den letar efter mig.. What's my crime? I'm to damn goodlooking!

Hahaha! Eller inte, men vi kan ju låtsas! Haha!

Fast det är lite roligt med helikoptern. Det är inte första gången jag ser den utan jag tror det är andra eller tredje gången på 2-3 dagar. Så då blir man ju verkligen nyfiken på vad dom håller på med. Trodde först att det var sjukhushelikoptern som var på väg till Ackis men den flyger för lågt härute plus att jag tycker inte riktigt att den har rätt färger. Tycker den ser ut att vara vit och blå fast jag tror inte det är någon polishelikopter heller..

Nyfiken i en strut!


Bildkälla:
Lekmer.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback