Diskmaskinen i full gång..

Nu är diskmaskinen proppfull och diskar så bra den bara kan. När den är klar så finns det faktiskt lite mera disk som ligger och väntar på den. Allt fick inte plats i en maskin.. Konstigt.. Så många dagar sedan var det inte som den var igång tycker jag.. Fast jag har en tendens att slösa lite bestick och sånt när jag vet att det finns. :P Det är först sen när det börjar sina som jag återanvänder glas och sånt! Haha! :P

Tror det börjar bli dax för lill killen att sova lite middag.. Han börjar bli en riktigt liten grinputte, det är tur jag har Elliott som kan hjälpa mig att underhålla honom medans jag plockar in i diskmaskinen och så. :) Men det fungerar ju inte hur länge som helst. Till slut blir han övertrött och då är det bara tutte och säng som gäller. Så det är väl bäst att ge lill plutt det han vill ha! :)


Elliott med sin bästis Vällingflaskan! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback