Res sugen..

Gud vad jag är sugen på att åka utomlands!!

Vill bara iväg till nått varmt, okej inte för varmt, land och mysa bort dagarna! Har inte varit utomlands sedan Elliott låg i magen och då var vi bara i Tyskland så det räknas inte! :P Visst har väl åkt båten till Finland nån gång lr två också men det räknas inte heller!

Så sist jag var utomlands måste ha varit när jag, mamma, Felicia och Kajsa åkte till Turkiet och hälsade på Anki. Och när var det då? Ja vad kan Felicia ha varit, 5-6år kanske? Och hon fyllde 11 nu i slutet av juni.

Men nu lär det ju inte bli nån resa på ett tag. För vem vill resa med småbarn? Sjukt jobbigt! :P
Fast om nått år kanske. Fast man kanske ska ha ekonomin till det också. ;P Är ju inte bara att sticka iväg om man inte har råd att betala för biljetten. :P Om inte nån vill bjuda dvs? *blink blink*

Nej först ska jag nog koncentrera mig på att ta körkort! Sen blir det till att spara till resa! :)


Kommentarer
Postat av: Grisan

Vill också åka utomlands.

Såklart man kan åka med småbarn, om man åker till ett ställe som är barnvänligt och har sådana barnklubbar (glömt vad det heter). För då kan vi lämna bort Alex och Elliott och hur jobbigt kan en bebis vara? Den sover ju bara hela tiden och ska äta och bytas på! Och där har vi UDDEN! haha!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback