Trötteri tröttera..

Efter två dagars promenixande runt på diverse nöjesgrejjer så är jag lagom slut.. :P

Roligt att mobilbloggandet funkar iaf! Då lär det bli mera uppdatering här på bloggen iaf! ;) Är ju oftast när jag är ute och gör saker som jag kommer på att "det här borde jag blogga om".. ;P haha!

Men gud vad snabbt helgen har gått men samtidigt så känns det som att det har gått en hel vecka.. Går inte riktigt ihop men så är det! ;P Och imorgon går allt tillbaka till det gamla vanliga igen. :) Elliott ska på dagis, nått han tjatat om hela helgen! Och jag ska jobba.. :) Udden ska åka hem för att han ska jobba på tisdag, börjar kl 6 på morgonen, grattis till honom! ;P haha!

Men det är ju just bara jobb imorgon och sen är det ledigt tills på lördag. :) Men det är bäst att jag sätter mig och degar lite i soffan så att man känner att man gör nån nytta! hahaha! :P Nej det gick inte heller ihop! ;P

Men soffan kallar iaf och mamma gnäller om dator! ;P

Så nu får ni ett inlägg utan bild för en gång skull den här helgen! ;P

Tudelu!

Kommentarer
Postat av: Linda

*SV: nehe.. dom var tööta :P Och den var inte dålig.. den var klockren :P haha*

Postat av: Hanna

SV: Tack så mycket :D

2009-09-06 @ 23:16:44
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback