Dumma dumma dumma!

Här ser ni nån som lär ligga och sova halva dagen imorgon..
INTE bra! Jag har ju faktiskt bättre saker för mig!

Mamma har skrivit en lista med saker jag ska göra.. Tror typ att det står 2 saker på den; Mata kaniner och mata höns! Haha! Det påminner mig förresten att jag bör mata hamstrarna där nere! Skrev jag inte det förut att jag skulle göra det?! Nog dax nu! :P haha!

Och nu ska jag faktiskt gå och lägga mig.. Sova lite iaf! ;) Imorgon blir det en kaffe dag! Får sluta upp att fjanta med mitt thé! ;P haha! Nu behövs starka grejjer! ;P hahaha!

Får se vad som lyckas bli gjort imorgon då! Eller ja idag är det ju faktiskt! ;)

Natti natt på er! Eller rättare sagt; God morgon! ;D

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Nu har jag frågestund på bloggen. Ställ gärna en fråga eller så många du vill på frågestundet. Du kanske inte har läst min blogg men ställ gärna ändå en fråga då :). Tack så hemskt mycket!



Hoppas du får en bra dag :)

Postat av: Andréa

Sv: Tack för tipset, gulligt av dig! :D Jag är med i en skinnjacks-tävling, men tror inte det är hennes.. måste kolla upp det.

2009-10-14 @ 23:08:01
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback