Meducin..

Haha det här med medicinen gick ju bra.. Har tagit från tisdags tagit 3 tabletter.. Jag borde ha tagit 6st.. Jag är sååå duktig! haha! :P Kanske borde skärpa mig..

Minne fiskpinne! :P Inge bra!

Sen har jag slarvat bort min plånbok! Riktigt tråååkigt! Nu kan jag ju inte handla upp mina sista 55kr jag har på kontot! :P

Well well..
Elliott har åkt till sin morfar nu iaf.. :) Han har sprungit med skorna på inomhus hela dagen och sagt att han vill "åka hem" så han vart super glad när morfar Lasse kom! :) Hundarna vart bara glada att få komma ut som vanligt! :P Molly skulle kunna vara ute hela dagarna långa i det här sköna vädret! Oliver också för den delen! Han letar upp en solplats ute i värmen och lägger sig och sover.. :) Det är såna här dagar man önskar att man hade en egen tomt att släppa ut både ungar och galna hundar på så dom får springa lite fritt.. :) Springa av sig lite.. :) Det behöver dom verkligen! Speciellt Elliott och Molly! haha! :P

Nu ska jag fortsätta leta efter min plånbok.. :P


Bebis Mollo.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback