Jävla comhem fortsättning..

Jag var inne och kollade mina fakturer och sånt på comhem.se för att jag helt enkelt inte hade något bättre för mig och vad ser jag?! Jo nån j*vla Tv Montenegro RTCG som jag sitter och betalar 29kr/mån för.. Så jag ringer till Comhem för att fråga vad är det?! Och tydligen så ska nån ha ringt in och beställt den kanalen den 11/7 2007! Jag bara va?! Det har jag ju absolut INTE gjort! Jag visste inte ens att det fanns nån kanal som hette Montenegro och den finns inte när jag zappar. Plus att jag har helt nöjd med mitt tvutbud som jag faktiskt har utan att jag behöver ha deras jävla tvsmall men jag har kvar det trots allt. Jag betalar ju inte direkt nått eftersom jag har komborabatt på just den summan. :P

Men nån måste alltså ha lagt in den där kanalen på mina fakturor för ett bra tag sedan som jag sen betalat 29kr/mån för i över 1½år.. :S Jag räkna lite snabbt och jag tror jag sammanlagt har betalat ca 580kr för en kanal som jag varken visste fanns och än mindre har lagt till i mitt utbud! :S Men han skulle fixa det. Dom skulle ta bort den kanalen från alla mina fakturor!

Så nu hoppas jag verkligen att jag får tillbaka mina pengar och att jag slipper betala för den där kanalen nått mer!

Och vad har vi lärt oss av detta då barn?!
Jo; Kolla alltid fakturan!! Även på dina e-fakturor. ;P
(Och låt lite arg när du ringer, det brukar funka. Men inte för arg! ;P)

Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: ja det var ju konstigt :o Kanske om det är mycket funktioner på telen så försämras mottagningen. Sedan kan andra saker påverka det också, tyvärr :/

Postat av: Elin - Design&Makeup

Stegräknare vill jag också ha :D

2009-03-19 @ 21:58:58
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback