Sova sova säng säng säng..

Sitter här och drömmer mig bort till en tid då jag har massa pengar och kan beställa både det ena och det tredje utan att tänka på att jag ska ha råd med mat i slutet av månaden också..
Tänk att bara kunna få köpa nått utan att ha sån ångest över allt..

Men men det är väl bara att göra nått åt det! Jobba mot sitt mål! ;)
Kolla lite på ams igen.. :P *haha*

Sen är det kanske dax att nanna lite kudde om jag ska orka upp med lill prinsen imorgon! ;) Vi är ju båda lediga imorgon! Undra vad vi ska hitta på för mys.. :) Baka lite kanske.. Eller rensa bland hans kläder.. :P Det återstår att se..

Men for now: Night night!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Riktigt smart av dig :D Jag kilade in där o skrev det, hahaha ;)

Postat av: Wysteriia

Haha yepp...;)

2009-01-16 @ 19:19:05
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback