Möte kl. 10..

Varför ringde ingen och väckte mig för?!
Jag skulle ju varit på möte kl. 10!
Jag tänkte på det hela dan igår att jag skulle på möte idag men jag glömde att ställa klockan så idag glömdes det ju helt bort.. Vakna av att hemtelefonen ringde vid 10.30. Strax efter det så ringde Udden, som låg och sov på soffan, in till mig som låg och sov i sängen och sa att det var nån Kerstin som ringde och jag HADE tid hos henne kl. 11 tydligen.. (Jag sa till honom att man säger inte "hade" om man syftar på nått i framtiden, dvs man säger inte hade utan har! :P Så jag mena på att hon kan inte alls ha sagt kl 11 isf!) Sa han att hon hade sagt... Det var ju väldigt konstigt då jag inte alls hade nån tid hos nån Kerstin idag utan hos Birgitta! Och inte alls kl. 11.. Men jag tänkte att det är väl bäst att masa sig upp dit kl 11 och hoppas att jag hade skrivit fel i min almenacka..

Satt i ca 20min innan jag gick upp och gick utanför dörren och ringde Udden och sa att hon kan inte alls ha sagt 11 utan hon måste ha sagt 10 för att kl 10 hade jag ju en tid hos henne.. Och då när jag stod där ute så kom sekreterarn ut för att hämta ett brev som nån nyss lämna i lådan och fråga vem jag hade tid hos och sånt.. Så hon gick in och prata med Birgitta så jag fick träffa henne en snabbis..

Allt vart jätte krångligt och när hon sa att jag hade väntat sedan kl 11 så fick Birgitta också för sig att mötet var kl 11 men det var det ju inte och nu hade hon inte tid att prata.. :P

Men vi redde upp så pass mkt att hon faktiskt hade sagt kl 11 till Udden! Så Udden hade inte alls fel! Mer än på namnet han så då da.. :P Men jag fick en ny tid på fredag! Så kom ihåg att väcka mig vid 10.30 på fredag för att då har jag tid kl 11! :P

Kommentarer
Postat av: Gisele

Hört talas om väckarklocka? =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback