God morgon era små landkrabbor!

Helt plötsligt kom jag och tänka på "Lilla Sjöjungfrun" och Sebastian Krabba.. Vet inte varför.. *haha* ;P

Här har vi nyligen gått upp. :) För en gångsskull känner jag mig inte jätte trött på morgonen.. Man kanske ska försöka somna så här tidigt varje kväll.. Eller nää då missar man ju alla 21-programmen.. ;P Dvs programmen som börjar 21.. :P Även dom som börjar 20 juh.. Nej det kan ju inte gå för sig.. :P

Ska fixa iordning lite frukost nu tänkte jag.. :) Elliott ska väl få en välling om han vill.. Han har inte sagt nått än, det brukar annars vara det första han hojtar till om. Han kanske går direkt på mackorna idag.. :P
Själv skippar jag vällingen och tar kaffe istället.. :P *haha*

Vad ska ni ha för er idag då? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback