God natt!

Kakan är klar och luktar ljuvligt! Man blir riktigt sugen på en bit.. Men jag vet sen tidigare att den där kakan är godare dagen efter.. Måste nog vara bland de få saker man bakar i ugn som inte är godast direkt ur ugnen sas.. Scones, bullar och sånt är ju mkt godare att äta direkt från ugnen, knappt så att man hinner ta ur dom men inte den här kakan inte.. Den vill stå och ta sig ett dygn ungefär innan den är god.. Den är inte alls god när den är varm.. Urk säger jag bara! :P

Nu ska jag nanna lite tänkte jag.. :) Sitter fortfarande hos mamma som sagt.. Vart ju övernattning.. Orka åka hem.. :P
Imorgon ska vi åka till tandis med Adia som idag har slagit ut båda sina framtänder så det ligger två tänder i badrummet.. Ser jätte läskigt ut faktiskt.. :S Uscha!

Nu ska jag dricka lite och sen sova... :)

Natti Natt!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

När "dagarna" är slut börjar de en ny omgång. 50 nya dagar och en ny "stor tävling".

Postat av: Johanna

mm har sett sånt på glitter förr med...

2008-09-12 @ 12:34:45
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback