Delad..

Nu känner jag mig lite delad faktiskt.. Det finns en sida av mig som jag försöker att inte visa för omvärlden.. Skäms väl lite över denna sida.. Och det är ju min jobb-fobi sida lr vad man ska kalla den för.. På ett sätt känner jag att jag vill kunna skriva vad som helst i min blogg, den är ju trots allt gjord för det.. :P Men samtidigt så vill jag inte skriva för mkt heller..

Usch så svårt.. Vill man verkligen att folk ska få veta allt och lite till om en?! Men samtidigt så skulle det kanske hjälpa folk att förstå varför jag är som jag är.. Eller vad man ska säga..

Nej usch vilket meningslöst dravel så här på morgonkvisten.. Bäst att jag går och lägger mig..

Jag säger samma till er som jag sa till Dagis och Samrek: Idag (och igår) är Elliott sjuk så vi kommer att stanna hemma.. Han har hostat hela natten, har feber och är jätte grinig.



Vet inte om det där är fulla sanningen.. Men han är nedrans grinig iaf så fullt frisk är han ju inte iaf! Det skumma är ju att jag tycker ändå att det är kul på Samrek men ändå kan jag inte ta mig dit.. Samma problem som jag haft sedan skolan.. Jag älskade skolan men jag kunde verkligen inte ta mig dit.. Det var som nått höll fast mig i sängen, hur mkt jag än ville kunde jag inte gå ur sängen.. :/ Nått som jag kommer ångra och skämmas för resten av livet troligen..

Kommentarer
Postat av: The HansonSisters

Thanks babe :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback