69:an på deras egna lilla vis..



Två av mina kattungar som jag hade för ett bra tag sedan! Det måste vara snart 2år sedan. :) På bilden har ni iaf Lukas och Lucifer.. Båda var vita blåögda och döva. Lukas blev korthårig som mor sin och Lucifer vart långhårig. :) Fader okänd.. :P Lukas hade världens underbaraste personlighet. Det gjorde nästan ont i hjärtat att släppa honom. :( Jag hoppas verkligen att båda mina killar har det bra där dom är idag. Tyvärr har jag ingen aning om vart dom är. Hon som tog Lukas ångra sig efter några dagar och satte ut honom på Blocket. Och hon som tog Lukas blåste mig på pengarna och hörde aldrig av sig igen.. Man ska aldrig lita på främlingar! Jag försökte även skicka ett mail där jag skrev att jag bryr mig inte om pengarna utan jag vill bara höra hur ni har det.. Men inget svar..

Kan ju bara säga en sak: Bra människokännare, my ass!! :P *haha* Hoppas dom mår bra iaf dom små liven! :)
Deras blåa syster fick jag ju mail av lite då och då och hon bor ute i Lagga. Hon heter numera Frassa och jag hoppas att hon fortfarande har det bra med sin familj. :) Och deras andra syster Daisy bor hos Uddens pappa. :) Hon är fortfarande min fast jag har gett henne till Uddens pappa.. ;) Hon trivs bättre där än här hemma! Hon är en enmanskatt! :) Hon har det bra iaf, det vet jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback