Jävla Daisy!

Den där Daisy väckte mig för typ en timme sedan eller nått och nu kan jag inte somna om.. Jooobbigt om något då jag vet att jag måste upp om några timmar.. :/ Jävla hund och lägga ett blött äckligt ben på mitt ben bara så där.. Fy attans!

Tur att det återgår till vintertid snart så att jag kan få en extra timme att försöka sova på.. Det behövs.. :P

Nää ska väl lägga mig och försöka sova igen.. Känns ju inge vidare lattjo att gå upp nu och börja göra sig iordning.. :P Uscha puscha! Bara lägga sig och se glad ut.. :P *haha*

Natti natt! (igen)

Kommentarer
Postat av: Anders aka Nagadez

svar: Tack för kommentaren! Själv lutar jag mer åt 1:an faktiskt, men det går i vågor! ;)

Gillade lillkillen i klippet nedan btw... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback