I'm up!

Ja ja jag är vaken!
Sluta tjata! ;P

Elliott vakna redan vid 9.30 nångång så vi har varit vakna sen dess..
Jag är dock bara halvt vaken.. :P
Är mega trött juh!
Somna ju inte förrens vid 4-4.30 igår nångång.. :S
Eller idag blir det ju.. Annars hade jag fått en himlans massa sömn.. *haha*

Har suttit och pratat i telefon halva dan också..
Väldans trevligt.. ;)

Fick ett lite halvläskigt sms från Udden imorse också..
Men mer om det senare.. :P
Väntar tills de flesta hunnit äta frukost.. *haha*

Nu ska jag kolla igenom bloggkoll lite..
Och logga in på alla dessa roliga sidor så som:
GratisBio
SuperGratis
GratisMakeUp
GratisKläder
PengarGratis
GratisGen
GratisGodis

Brukar alltid kolla igenom dom så här på "morgonen" för att se om det hänt nå roligt sen sist.. ;P
Man vet ju aldrig..

Nu ska jag leta upp lite kläder till mig och Elliott..
Vi ska nämligen följa med mamma och Flisan och rida på Goliat sen! :)
Pussa lite på kattungarna.. ;)
Myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback