Diskelidisk..

Hmm undra varför jag har Bolibompa på när Elliott inte är hemma.. :/ *haha*

Det var inga problem att lämna Elliott på dagis idag heller.. :) Jag klädde av honom, han hjälpte till lite men stod mest still. En kille kom fram till honom och Elliott slog mot honom. Mamma sa Ajabaja så göra man inte.. Och sen var det inge mer med det.. :P Sen när jag skulle gå så fråga jag Elliott om han skulle leka med barnen och han svara: "ja" :D
Sen när jag sa hej då så sa han också hej då och vinkade! Och det var inga problem. Fröken behövde inte ens ta honom utan han stod kvar på golvet utan nån som höll om honom! :) Fy vad skönt det kändes då! :D Att lämna ett glatt barn på dagis! :) Förresten säger han inte Hej då utan han säger "Tiidåå".. Låter så sött så! ;D

Nu kanske man ska slänga i lite disk i diskmaskinen och sen gå och vila en stund så att man orkar med arbetet ikväll.. Eller vad tycker ni?!
Lite rengöring av kattlådan kan vi nog hinna klämma in också förhoppningsvis..
Om jag inte däckar i badkaret innan.. :O *haha*

Det ligger en potatis på en Fresh Wipes burk brevid datorn..
Undra hur många i hela världen som har det just nu?!
Jag är nog inte helt ute och cyklar om jag säger att jag med 99% säkerhet är rätt ensam om det!
Den ni! Jag är speciell! ;D *haha*

Plockedililididisk nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback