Störande!



Denna hittade jag i min mailbox IDAG!! NYSS!! PRECIS!! Fan vad störande alltså! Att jag helt och hållet missat det.. :/ Inte för festen i sig utan för chansen att vinna en ny mobil! Eller jo okej för festen också! Hade helt klart behövt det!!

Nej fy nu kommer jag inte kunna somna! Kommer ligga och "blame'a" mig själv för att jag inte gick in och kollade mailen lite tidigare!! Det kunde ju ha blivit super lattjo!! Bajabaja! Nästa gång kanske man ska ha lite större koll på sin mailbox om man anmäler sig till sånt.. :/ Nästa gång blir det en mail jag kanske använder lite oftare.. :P Och inte får en massa skit till.. *haha* Well well! Stör mig för att jag och
Linda skulle ha kunnat ha så himla skoj ihop! Men men det är ju inte direkt nått man kan göra nått åt nu iaf.. :/ Blää! Får försöka omvandla min irritation till städenergi imorgon! Jag och Udden ska städa igenom hela lägenheten tänkte vi! Helrenovering från topp till tå! ;) Det lär ju ta hela helgen..

Mao blir det inge jobb imorgon(idag).. Jag är nämligen ledig! Fäboden har stängt på aftnar! Och imorgon(idag) är det ju alla helgona afton.. Eller nått liknande.. *thihi* :P

Kommentarer
Postat av: Johanna

grattis grattis... ja de kan vi verkligen göra kram

Postat av: Wysteriia

Du får kolla mailen bättre! ;)

2008-11-01 @ 19:10:56
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: membeel

Äh! Jag smaka den nyss och den va inte klar :(

2008-11-01 @ 19:30:24
URL: http://makemyworldspin.blogg.se/
Postat av: Linda

aaootsch.. Skit att du missa mailet.. och jag kan inte skriva att det går säkert fler tåg, för sånna här tåg brukar tyvärr inte gå så ofta.. :/ Men men, inget att göra åt. Saknar dig, vi måste ses snart! :)Puss

2008-11-02 @ 14:48:13
URL: http://loserangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem tusan vill gå på blondinbellas 18årskalas? men en ny mobil är ju aldrig fel

2008-11-02 @ 19:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback