Skumt..

Ni som sitter på explorer tror ju att jag är dum i huvudet som skriver att alla mina bilder är borta! *haha* :P
I inlägget innan jag skrev att alla bilder är borta så var det ju tom dubbelt upp av bilden på Elliott när han sover..

Men nu mina kära vänner kan jag ju berätta för er att på min dator är dom borta!
Dvs på firefox så är dom borta! Där syns dom inte..
Och jag sitter alltid på firefox..

Skumt att dom inte syns på firefox men att dom syns på explorer.. :/
Väldans skumt..

Men då vet jag att dom inte är helt borta iaf..

Nu ska jag borta tänderna och gå och lägga mig..
Ta en huvudvärkstablett också!
Det behövs!

Natti Natt!

Kommentarer
Postat av: Gisele

du har inte tänkt på att du sitter mkt vid datorn & det kanske gör så att du får ont i huvudet?? =P

Postat av: Linda

SV: Har du frågat dom på blogg då? Kram

2008-11-17 @ 14:38:39
URL: http://loserangel.blogg.se/
Postat av: Gisele

haha, visste du inte att datorn delar ut det mesta?? virus hoppar på en dagligen =(

2008-11-17 @ 14:39:48
URL: http://deliciousone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback