Ensam hemma..

Nu har Elliott och Udden gått för att hinna med tåget.. Dom ska iväg till faster Pia i helgen. Dit och hälsa på lill-kusinen Vincent! ;D

Jag trodde att det skulle vara lite skönt att få lite ensam tid och bara sitta och dega utan att tänka på nått.. Men det är knappt ens 5 min sedan dom gick och jag känner redan för att ringa hem dom igen.. :( Mitt hem är inget hem utan Elliott! Känns såå tomt just nu! Och det gör det ju inte direkt bättre att hundarna också är borta! Dom är kvar hos mamma sedan igår. Eftersom jag ska bort imorgon och vara borta nästan hela dan så bestämde vi(jag) att det var bättre att dom stanna kvar redan då så slipper dom köra hit endast för att hämta upp hundarna... Fast det hade dom ju iof inte behövt göra eftersom mamma jobbar och då skulle hon kunnat hämta dom vid 7 på lördag men jag vet inte om jag ska åka lite tidigare denna gång eftersom jag ska hjälpa till på utställningen också..

Men men jag får göra det bästa utav situationen just nu.. Kanske ställa mig och baka en massa.. *haha* Om jag ändå hade den energin! :P Vill igentligen bara gå och lägga mig! Men det kan jag ju inte göra för att då kommer jag inte kunna somna ikväll.. :/

Äsch jag hittar nog på nått snart.. :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Det kunde jag inte när jag inte slutar förren 8,05 på morgonen tokfia det är helg då jobbar jag längre och iveckorna slutar ja 7,05

2008-11-21 @ 23:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback