Ååå nu hoppar mitt hjärta!!



Alla gamla tonårskänslor bara kommer rusande tillbaka!! Jag kommer ihåg hur dom var med på Toppen(hette det väl?!) och jag ville sååå gärna åka dit men ingen av mina kompisar ville följa med och jag vågade inte åka själv.. Eller om det kanske var den gången Lasse faktiskt skjutsa oss men vi vände då vi kom dit då det var alldeles för mycket folk där! Nått jag kommer ihåg att jag ångra hur mkt som helst!! Ååå jag tänker på Sandra! Detta var hennes och mitt favoband!! Take 5 är samma som Sandra för mig! Det går inte att tänka på den ena utan att tänka på den andra.. ;)

Vi börjar med "namnjakten" på en gång! Tyvärr har jag ju fuskat lite då jag kolla på musikvideon tidigare och där är dom ju lite "dumma" och säger sina namn! :P Dom förstör ju hela min grej. Men jag ska vara ärlig och säga att de jag kom ihåg var T.J, den blonda sångare. Stevie, min favorit!! Honom skulle jag gifta mig med! ;) Sen har vi Ryan den äldsta och sen tog det faktiskt slut.. :P Tilky och Clay glömde jag helt bort! :P Men det var dom jag tyckte minst om också.. ;P Clay och Ryan är syskon också.. Det kommer jag ihåg.. Kommer även ihåg att när dom var i sverige så sa Ryan i nån intervju att han älskar doften Tommy Girl på tjejer, vilket resulterade i att nästan alla tonårstjejer gick runt och luktade Tommy Girl runt den tiden dom var kända.. Vilket inte är mig nått emot då jag tycker att den luktar mega mumma! Eller jag tyckte det då iaf.. Har inte luktat på den på ett tag.. Ska ha en flaska gömd nånstans.. Men den luktar väl pecka nu?! Eller hur är det med parfymer, visst mister väl dom lukten efter ett par år på villoväg?!

Hmm.. Vad kommer jag mer ihåg?! Joo dom var med på Faddergalan när dom var i sverige.. Agneta Sjödin ledde galan.. En liten studio.. Dom sjöng live! Det lät både lite underbart och roligt på samma gång.. Dom sjöng just "Never had it so good" och när jag lyssnar på den så hör jag verkligen varje liten kråka och grej som om jag skulle sitta och kolla på inspelningen av just faddergalan istället för att kolla på musikvideon! Jag kommer ihåg hur jag satt och grät medans jag kollade på den inspelade snutten jag hade! Varför jag grät vet jag inte.. Lite för att jag inte var där tror jag.. Jag borde ha varit där! Annars har jag faktiskt ingen aning.. Låter ju lite meganördigt nu när jag tänker tillbaka.. :P

Jag brukar komma och tänka på dessa med jämna mellanrum.. I samband med att jag tänker på Sandra faktiskt.. ;) Eller pratar med henne.. :P Känns lite skumt att det finns tre saker som hör ihop och alla är i krokarna just nu.. :P
Det började med att Sandra börja skriva till mig på msn för nån vecka sedan.. Och sen så har vi varit och firat Kajsa idag som fyller 10år nästa fredag och nu sluter jag cirkeln med att sitta och lyssna på Take 5.. Ni som följer min blogg kanske minns att jag skrev att jag vet EXAKT vad jag gjorde för 10år när Kajsa föddes, dvs den 14:de november!?
Jo men jag stod utanför Berns Hotell och frös häcken av mig tillsammans med min vän Sara. Allt i hopp om att se bara en liten glimt av killarna i Take 5! Nu ska jag göra så att alla modebloggare tappar hakan av illamående lr nått.. *haha* :P Eller hur dom nu mår över såna här saker.. Men jag hade exakt samma dunjacka då som jag än idag har! Fast den satt inte lika tajt då som den gör nu! :O *haha* :P I behov av en ny vinterjacka?! Ja jo jag tror nog det.. ;P *thihi*
Men tillbaka till killskådningen.. Vi fick ju se dom! Men om det var värt alla timmar av häckfrysning vet jag faktiskt inte.. Det är väldigt tveksamt! :/ Inga autografer eller nånting! Lite snålt kan man tycka.. :P Dom hade ju iaf vart inne på sitt varma hotell rum! Men men.. Inte direkt så att man kan skicka klagomål nu flera hundra år senare.. :P
Ang namnen så är det nästan mera utmaning att försöka sig på deras efternamn när det gäller dessa faktiskt.. Jag har dom nämligen på tungspetsen.. :P Men jag tror inte att jag kan komma på dom utan att googla.. Stevie har iaf nått på K eller liknande har jag för mig.. Är dock inte helt säker.. Till Ryan och Clay vill jag säga typ Gosling, men Ryan Gosling är väl ändå en skådis? :P Han den där killen i nån film jag inte kommer ihåg namnet på just nu.. Men nånting på G var det iaf.. Godling.. Go.. Ja men nånting.. Tilky W? T.J.. Ja den var svår.. Äsch jag googlar.. :P

Nej usch nu får jag skämmas!! :( Uscha puscha! Nästan så att jag bara vill radera de sista om efternamnen! Mest skäms jag för att jag gissa på K på Stevie's efternamn!! Hur många gånger har jag inte skrivit Nathalie L *hjärta* Stevie Sculthorpe?! :O Nej fy skäms på mig!! *haha* :P Men Ryan och Clay var jag nära iaf.. ;) Jaja läs mera
HÄRa om ni har intresset.. ;P

Men vi firar iaf!! :D Med denna godingen:


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

vet inte om jag har lyssnat på take 5 något...hmmm :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback